تهاتر قطعات زمین پروژه احرار بینالود با قطعات پروژه باغستان گل نرگس

تهاتر قطعات زمین پروژه احرار بینالود با قطعات پروژه باغستان گل نرگس

قابل توجه سهامداران شرکت خوشه های صنعتی احرار بینالود

مجتمع اقتصادی آزادگان خراسان در اقدامی حمایتی پیرو مصوبه هیئت مدیره خود زمینه ای را فراهم نموده است که مالکان اراضی پروژه بینالود بتوانند با مراجعه به مجتمع آزادگان واقع در خیابان آبکوه 16 – پلاک2- واحد201 ضمن واگذاری زمین خود آن را با یک قطعه از اراضی پروژه جدید باغداری گل نرگس واقع در اراضی شیر حصار تهاتر نمایند.

بهای هر قطعه از اراضی پروژه باغستان گل نرگس 280 میلیون تومان می باشد که طبق مصوبه هیئت مدیره برای مالکان اراضی بینالود 20 میلیون تومان مشمول تخفیف ویژه قرار گرفته و قرارداد براساس بهای 260 میلیون تومان تنظیم خواهد شدکه به شرح ذیل می بایست تسویه گردد.

1-عادی: در قبال واگذاری قطعه از زمینهای پروژه بینالود به مجتمع اقتصادی آزادگان، مبلغ 30 میلیون تومان از قرارداد پس از پرداخت 30 درصد نقدی زمین باغستان گل نرگس، از باقیمانده کسر خواهد شد(این قیمت صرفا در قالب تهاتر محاسبه می گردد) باقیمانده وجه قرارداد به مبلغ 230 میلیون تومان و الباقی در 4 قسط حداکثر 14 ماهه دریافت می گردد. مبلغ پیش پرداخت 78 میلیون تومان و مبلغ 152 میلیون تومان باقیمانده در چهار قسط 38میلیون تومان پرداخت می گردد. حداکثر مهلت تعیین شده تا تاریخ1402/5/31 می باشد.

دسته بندی :

اطلاعیه ها

تاریخ انتشار :

مرداد ۱۸,۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان آبکوه، آبکوه 16،پلاک۲، طبقه دوم واحد 201

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۸۷۵۹

 

ایمیل: info@azadegankhb.ir

© کلیه حقوق این تارنما متعلق به مجتمع اقتصادی آزادگان خراسان می‌باشد

طراحی سایت و سئو توسط شرکت متین